Vänster fram

Idag fick jag lite vårfeeling efter att våra gäster åkt hem.
Så tänkte att jag ska börja rensa i trädgården. Finns en hel del att göra som ni vet och i år har jag tänkt att vara tuff med saxen kände förra året att det börjar bli lite vildvuxen på sina ställen.

Tog tre före kort på den rabatten som var dagens mål men hann inte klart då det började regna.
Min kära make kom ut och ville hjälpa till så han fick ta träden.





Vi kom en bit på väg men vi får fortsätta en annan dag 😀


Vad tror ni om det här trädet, klippte vi för mycket?





Kommentarer :

#1: Izabelle

Tänk vad hårt man kan gå åt och ändå kommer allt så vackert sen! Jag har inte orkat göra klart allt ute än heller och jag har en mini-trädgård, man får ta när man orkar och har lust ☺️🌸
Kan inget om trädbeskärning, men jag hoppas det klarar sig! 🌳

skriven

Kommentera inlägget här :