Babblarna

Här är ett litet virkprojekt jag hade för några år sen. Jag tar alltid kort och samlar dem i Onedrive. Onedrive precis som facebook kör med att det kommer minnen, ni vet den här dagen för ex antal år sen. Idag kom Babblarkort upp i min onedrive så då kom jag att tänka på dem. Det var ett roligt projekt fina glada färger. 😊
 
 
 
 
Här har vi alla
Grön -  Dadda 
Röd- Bobbo
Brun  - Babba 
Blå hund -  Vovo
Mörkblå -   Doddo
Rosa - Diddy
Gul -  Diddi 
 
Mönster till bablarna hittar ni här
https://virknalarochtillbehor.se/produkt/gratis-monster-virka-babblarna-med-monster-fran-mittkakfat/
#mittkakfat
 
Virkade även flygtåget så de har någonstans att vara 😀
Flygtåget gjorde jag på frihand så finns inget mönster. Men jag skrev upp hur jag gjorde så ett "nästan" mönster finns om någon är intresserad 😀
 
 
 
 
 
 
 Då jag fått flera frågor om mönstret så lägger jag till det här nu. 
 
 
 
 
 


Kommentarer :

#1: Cecilia

Såg precis dina fina Babblare. Har också virkat dom till barnbarnet. Om du har kvar ditt ”nästan” mönster till Tut (flygtåget) är jag intresserad av det

Svar: Hej hej jag har lagt till de bilderna/mönstret jag har nu i inlägget.
Hoppas de kan hjälpa dig att virka Tut.
Carina

skriven

Kommentera inlägget här :