Mina palettblad får flytta in

Nu är det dags att göra en inventering och flytta in mina palettblad. Tyvärr så kommer inte alla att kunna följa min in i värmen så här gäller det att välja. 
 
 
De tre ovan har fått ny jord, blivit duschade i sopa några gånger men idag fick de komma in. Just de här tre sorters har givit många skott och nya plantor under året så riktigt bra sorter om man vill ha sorter som växer till sig fort. ❤
 
Gick ett varv I huset och försökte räkna efter hur många sorter jag har insåg även då att jag har flera sorter som jag inte inte tycker speciellt mycket om.
Jag kom fram till att jag har minst 20 olika sorter. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi får se hur de kommer att trivas inomhus 🙃
De tre lådorna som nu är kvar ute kommer jag inte kunna ta hand om så säg till om ni vill ha skott 😀 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :