Rhododendron

Igår flyttade min mamma hem till oss. Hon är mellan två bostäder så kommer bo här över sommaren. Så bäst att sätta henne i arbete med en gång. Så när jag sitter framför datorn har jag numera en trädgårdsmästare 🥰 Perfekt
 
 
Har kollat in mina rhododendron idag tre blommar de två vita kan vara samma sort flera har fortfarande knoppar så gissar att det är andra sorter. . 
De tre som blommar ser ut så här ska bli spännande att se hur de andra kommer att se ut när det blommar. 
 
 
Hade två kantdracena som blivit för stora i vardagsrummet så nu har de fått flytta ner till soldäck 😀
 
Till kvällsmat blev det Piggvar riktigt ful fisk men god 😀
 
Vi hade en fontän på landet med tre stenar som jag tog hem ska bli intressant att se om gräset som jag planterade i kommer att ta sig var lite svårt att få i gräs och jord väldigt trångt. 
 
Dagens blomma får bli Löjtnantshjärta så söta. ❤
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :