Skolavslutning

Idag har jag inte känt mig på topp. Ni vet när lederna värker och det känns som feber och huvudvärk på det. Men med treo, panodil, ipren och migränpuff så har jag klarat dagen.
Tog covid spruta nummer två igår så misstänker att det beror på det, efter första sprutan kände jag inget men den här gick inte obemärkt förbi.
Hämtade Novis på fritis Idag, förstår inte att tiden går så fort. Skolavslutning efter första klass ❤ stora tjejen.

Vi gick till Mickeys och spelade minigolf och åt glass. Lite oklart vem som vann 😀

Sen kom mamma Sandra och mötte upp och så gick vi till Slussen och åt skaldjur. Lika gott som alltid 🥰


I morgon är det fredag igen. Veckorna går fasligt fort känner jag. Bara två veckor kvar till midsommar.
Nu godnatt och så hoppas jag kroppen rättat till sig i morgon.
 





Kommentera inlägget här :